luni, 3 noiembrie 2008

Cactus 2




Am innebunit cu cactusii sau m-au innebunit ei?!? crazy
Sa ne intelegem: ii urasc ca si plante pt ca inteapaaaaaaaaaa, da' fac niste flori!!!
(love)
Partea nasola ca la resize s-a cam dus ...beep.... calitatea imaginii, in mod special la florile rosii. Cica ar fi o chestie specifica Pentaxului, asa am citit pe net, da... cine stie?!
:( question question question

De ce am pus tot cactusi? Pai i-am avut la indemana si... usmiech tocmai am dat peste widgetul de la Box.net => dragoste la prima vedere, normal ca trebuia testat. Taaare dragut! (love)
Cu click pe poza se poate vedea un slideshow, iar in dreapta sus, tot pe poza... ta naaaaaaa! - download foto la dimensiunea la care a fost uploadata.
mruga2
Super fain Box.net-ul asta! Spatiu de stocare 1 Gb, ceea ce pt poze mi se pare suficient, plus multe alte chestii pe care va las sa le descoperiti singuri.
:p
Minusuri:
- nu merge sa pui link direct ( ala cu File.JPG in coada) ceea ce nu e bine de loc daca vrei sa postezi o imagine pe un forum de exemplu. Numai cei cu conturi platite beneficiaza de facilitatea asta. Ntz, ntz, ntz... nu bun.
- culoarea widgetului, aka a "cutiutei". Puteau sa faca si ei un skin pe negru acolo, parerea mea.
usmiech
Mai multe click aici.




Sa nu uit sa-i multumesc pentru asta si pentru multe altele domnului Radu Capan pe care-l citesc zilnic pe Cnet.ro, ceea ce va recomand si voua. Stima!






Niciun comentariu: